مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 21:362018-07-16بين الملل

نتانیاهو از حمایت سران آمریکا و روسیه از رژیم صهیونیستی تشکر کرد


سخنان روسای جمهور آمریکا و روسیه درباره رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترکشان در فنلاند، با استقبال نخست وزیر این رژیم مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنشی زودهنگام به سخنان روسای جمهور آمریکا و روسیه درباره این رژیم در کنفرانس خبری مشترکشان در فنلاند، از آن ها تشکر کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دقایقی پس از پایان کنفرانس خبری دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین همتای روس او درباره اظهارات آن ها درباره رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرد.

بنیامین نتانیاهو گفت: من از تعهد رییس جمهور ترامپ درباره امنیت اسراییل و اظهارات رییس جمهور پوتین درباره لزوم آرامش در بلندی های جولان و هماهنگی و همکاری بین اسراییل و روسیه تشکر می کنم .

روسای جمهور آمریکا و روسیه در نشست خبری خود در هیلسینکی فنلاند، ضمن صحبت درباره سوریه، اظهاراتی درباره نگرانی های امنیتی رژیم صهیونیستی در مناطقی از قبیل: بلندی های اشغالی جولان مطرح کردند.

پوتین درباره همکاری روسیه و آمریکا در سوریه گفته بود که دو کشور تجربه خوبی در برقراری کانال های ارتباطی با یکدیگر در این کشور دارند.

پس از نابودی تروریسم در بلندی های جولان، اسراییل باید به مرز های سال 1974 بازگردد و سوریه و اسراییل تنش ها را کنار بگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو از حمایت سران آمریکا و روسیه از رژیم صهیونیستی تشکر کرد

نتانیاهو از حمایت سران آمریکا و روسیه از رژیم صهیونیستی تشکر کرد