مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 18:062018-07-16اقتصادي

ذوب آهن اصفهان تا کنون به ما ریل تحویل نداده است/ منتظرش نخواهیم ماند


مدیرعامل شرکت های ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه بین شرکت راه آهن و شرکت ذوب آهن اصفهان قرارداد ساخت ریل وجود دارد اما تاکنون ریلی برای اجرای در کشور تحویل آن وزارتخانه نشده است.

- خیرالله خادمی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه اتصال خط ریلی به پنج مرکز استان کشور از تأکیدات دولت در دو سال اخیر بوده اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه ریلی کشور، خط آهن دو استان همدان و کرمانشاه در سال گذشته مورد بهره برداری قرارگرفته و سه استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان نیز فرایند نهایی خود را برای اتصال به شبکه ریلی را طی می کنند.

وی از افزایش 391 کیلومتر خط ریلی بااتصال استان های آذربایجان های شرقی و غربی و گیلان به شبکه ریلی خبر داد و افزود: گیلان به دلیل شرایط جغرافیایی، پیچیده ترین خط ریلی کشور محسوب می شود اما به دلیل اینکه کریدور شمال به جنوب را به یکدیگر متصل می کند از اهمیت بالایی در جابه جایی بار و مسافر در ایران، آسیا، اروپا و جهان برخوردار است.

مدیرعامل شرکت های ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه انتقال و جابجایی بار و مسافر در جهان از طریق راه آهن رشت در مقایسه با سایر شبکه ریلی جهان به نصف تقلیل پیدا می کند گفت: راه آهن رشت علاوه بر اینکه خط ریلی جهان را کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان تا کنون به ما ریل تحویل نداده است/ منتظرش نخواهیم ماند

ذوب آهن اصفهان تا کنون به ما ریل تحویل نداده است/ منتظرش نخواهیم ماند