مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 17:502018-07-16اقتصادي

تصمیمات جدید ستاد اقتصاد مقاومتی/ بسته های ضدتحریم بازبینی شد


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از پایان جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: تاکنون جلسات به ارزیابی عملکرد و تقسیم کاری بین دستگاه ها معطوف بود و حالا به طور عمده بر بازبینی بسته ها و برنامه هایی که برای مقابله با تحریم های آینده داریم متمرکز شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت گفت: تاکنون جلسات به ارزیابی عملکرد و تقسیم کاری بین دستگاه ها معطوف بود و حالا به طور عمده بر بازبینی بسته ها و برنامه هایی که برای مقابله با تحریم های آینده داریم متمرکز شدیم.

او گفت: امروز گزارش دقیقی از مبادی ورودی کشور که واردات و صادرات از بنادر به خصوص بنادر جنوبی انجام می شود، ارائه شد و اینکه ما این حجم قابل توجه واردات و صادرات را در شرایط تحریم به چه ترتیبی می توانیم از بنادر عبور دهیم و اینکه برای مقابله و جایگزین سازی در صورتی که یکی از بنادر دچار مشکل شود، از کدام بندر جایگزین می توانیم استفاده کنیم.

وی به ظرفیت بزرگ آب های کشور و بندرهای ایران اشاره کرد و گفت: از نظر بنادر ایران در جنوب به خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند اتصال دارد که با این شرایط به همه آب های آزاد جهان مرتبط است و ایران تنها کشوری است که همه این ظرفیت ها را دارد، ضمن اینکه شما در شمال هم مسیر آبی دارید، به همین خاطر برخی بنادر برای ارتباط نیاز به برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید ستاد اقتصاد مقاومتی/ بسته های ضدتحریم بازبینی شد

تصمیمات جدید ستاد اقتصاد مقاومتی/ بسته های ضدتحریم بازبینی شد