مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 17:162018-07-16اقتصادي

معیشت 100 هزار خوزستانی به نیشکر وابسته است


معیشت 100 هزار خوزستانی به نیشکر وابسته است؛ تعداد افرادی که در شرکت توسعه نیشکر اشتغال دارند از تعداد کارکنان شرکت نفت بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کیامرث حاجی زاده امروز در حاشیه بازدید از مزارع نیشکر در کشت و صنعت های دهخدا، سلمان فارسی و حکیم فارابی، اظهار کرد: هنر مدیران، حفظ صنعت نیشکر در شرایط فعلی است چرا که توسعه نیشکر برای خوزستان تولید، اشتغال و امنیت پایدار ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان خوزستان با بحران بزرگی به نام خشکسالی رو به رو است، گفت: این بحران به گفته کارشناسان داخلی و خارجی طی 70 ساله گذشته در کشور بی سابقه بوده و مواجه شدن با این بحران در شرایط دمایی خاص خوزستان، وضعیتی مثل دوران دفاع مقدس را ایجاد کرده است.

 مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان نظام ما را  تحریم کرده اند، حفظ اشتغال و تولید پایدار در استان حکم جهاد در راه خدا را دارد و هر کسی که امروز بتواند مجموعه ای را به صورتی مدیریت کند که  معیشت و اشتغال نیروهای تحت پوشش آن حفظ شود و چرخ اقتصاد استان و کشور بچرخد ثوابی معادل نبرد در جبهه های حق علیه باطل را نصیب خود کرده است.

 حاجی زاده با اشاره به اینکه آورد سدهای خوزستان نسبت به سال گذشته با 50 درصد کاهش رو به رو است، بیان کرد: استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت 100 هزار خوزستانی به نیشکر وابسته است

معیشت 100 هزار خوزستانی به نیشکر وابسته است