مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 16:302018-07-16فرهنگي

مستندی که دلی ساخته شد


تهیه کننده مستند «مادرم،ایل من» گفت: این فیلم، جزو فیلم هایی بود که دلی ساخته شد و من و کارگردان فیلم فقط دل مان می خواست چنین فیلمی ساخته شود.

- تهیه کننده مستند مادرم،ایل من گفت: این فیلم، جزو فیلم هایی بود که دلی ساخته شد و من و کارگردان فیلم فقط دل مان می خواست چنین فیلمی ساخته شود.

بعدازظهر روز گذشته (یک شنبه بیست و چهارم تیرماه) سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شاهد نمایش و سپس نقد و بررسی فیلم مستند مادرم، ایل من بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ابتدای این برنامه که با حضور احمد طالبی نژاد به عنوان منتقد مهمان برگزار شد، عزت الله پروازه، کارگردان این مستند در پاسخ به پرسش ناصر صفاریان (مجری برنامه و مسئول جلسه های نمایش فیلم) درباره ی آشنایی با خانواده ی بهمن بیگی گفت: این فیلم از دل مستندی به نام نقاشِ باد که چند سال پیش درباره ی یک نقاش اهل ایل قشقایی ساختم بیرون آمد.

وی که در فیلم خود به زندگی و فعالیت های معصومه بهمنی (خواهر زنده یاد محمد بهمن بیگی، موسس مدارس عشایری) پرداخته گفت: وقتی آن فیلم را می ساختم یکی از دوستان پیشنهاد داد درباره فرزندان خانم بهمنی که چند نفر از آن ها با وجود نابینایی در زمینه ی موسیقی و ادبیات به موفقیت هایی دست پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی که دلی ساخته شد

مستندی که دلی ساخته شد