مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 16:062018-07-16سياسي

سپاه در کنار امنیت وظیفه محرومیت زدایی دارد/ پیروز جنگ اقتصادی خواهیم بود


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که سپاه در کنار امنیت وظیفه محرومیت زدایی دارد، گفت: ما در جنگ های نظامی پیروز شدیم و در کنار مردم می توانیم در جنگ های اقتصادی و فرهنگی نیز پیروز شویم.

- سپاه در کنار امنیت وظیفه محرومیت زدایی دارد/ پیروز جنگ اقتصادی خواهیم بود مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که سپاه در کنار امنیت وظیفه محرومیت زدایی دارد، گفت: ما در جنگ های نظامی پیروز شدیم و در کنار مردم می توانیم در جنگ های اقتصادی و فرهنگی نیز پیروز شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، سردار سید ضیاء الدین حزنی ظهر امروز در همایش تجلیل از و عشایر و دامداران استان اصفهان اظهار کرد: سپاه در کنار عشایر و همه اقشار جامعه بوده و رمز موفقیت سپاه است که این نیرو از مردم تشکیل شده و با مردم است و همه راهبردهای سپاه پاسداران برای مردم است.

وی با بیان این که اجرای همایش بزرگ عشایری برای همه استان های مختلف کشور پیش بینی شده و تاکنون در 10 استان برگزار شده است، افزود: عشایر 2 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند که 25 درصد پروتیین کشور و 35درصد از صنایع دستی توسط این جمعیت عشایری تأمین می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که همه مشکلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در کنار امنیت وظیفه محرومیت زدایی دارد/ پیروز جنگ اقتصادی خواهیم بود

سپاه در کنار امنیت وظیفه محرومیت زدایی دارد/ پیروز جنگ اقتصادی خواهیم بود