مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 15:062018-07-16اجتماعي

حقوق معلمان در تابستان کاهش نمی یابد


کل نیروی اداری آموزش و پرورش 50 هزار نفر است و نمی دانم 100 هزار نفر مازاد از کجا مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره برنامه بلند مدت این وزارتخانه برای کمبود معلم اظهار کرد: یکی از چالش های اساسی آموزش و پرورش در سال های آینده، بحث نیروی انسانی است و دلیل اصلی این است که تعدادی زیادی از فرهنگیان در طی 4، 5 سال آینده به تدریج به افتخار بازنشستگی نائل می آیند و باید جای خود را به نیرو های جوان بدهند.

وی ادامه داد: اولین کاری که باید انجام دهیم این است که از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی، نیرو های جایگزین همکارانی که به دلیل بازنشستگی خارج می شوند را تأمین کنیم.

بطحایی افزود: در سال جاری علاوه بر حدود 18 هزار نفری که بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، آموزش می بینند و وارد آموزش و پرورش می شوند، مجوز حدود 25 هزار نفر را از سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه گرفتیم که وارد دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی می شوند؛ این مسیر اصلی ما برای جذب نیروی انسانی در طی 4، 5 سال آینده است.

وی به اضافه کرد: با توجه به اینکه نیرو های به کار گرفته شده در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی طی 4 سال بعد به کار گرفته خواهند شد، از نیروی حق التدریس استفاده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق معلمان در تابستان کاهش نمی یابد

حقوق معلمان در تابستان کاهش نمی یابد