مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:262018-07-16ورزشي

تیم ملی وزنه برداری در مرز آمادگی 85 درصدی قرار دارد


رییس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه تیم ملی وزنه برداری ایران در مرز آمادگی 85 درصدی قرار دارد، گفت: ملی پوشان کشورمان برای افتخارآفرینی در جاکارتا آماده می شوند.

- علی مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در سمنان در جریان حضور در مجمع سالانه هیأت وزنه برداری استان سمنان اظهار کرد: امروز برای ارزیابی عملکرد هیأت وزنه برداری استان سمنان در این استان حضور پیدا کردیم و در کنار این مجمع، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، پروژه احداث سالن وزنه برداری سمنان کلنگ زنی شد.

وی تصریح کرد: اقدامات زیربنایی در رشته وزنه برداری در استان سمنان، نوید این را می دهد که استعدادهای این استان بهتر شناسایی و روی نخبه پروری در استان بیشتر کار شود.

رییس فدراسیون وزنه برداری در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا در تشریح وضع تیم ملی وزنه برداری ایران، با تأکید بر اینکه اردوی تیم ملی هم اکنون در استان مازندران در حال برگزاری است، اضافه کرد: ملی پوشان ایرانی آخرین مرحله از اردو را پشت سر می گذارند.

مرادی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده از نزدیک در اردوی تیم ملی در مازندران حضور پیدا می کنم تا ارزیابی مجددی از وضع ملی پوشان داشته باشم، گفت: تیم ملی ایران در مرز آمادگی 85 درصدی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی وزنه برداری در مرز آمادگی 85 درصدی قرار دارد

تیم ملی وزنه برداری در مرز آمادگی 85 درصدی قرار دارد