مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:152018-07-16اجتماعي

توضیح مسئولان محیط زیست در خصوص مرال های فندقلو


معاون محیط طبیعی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با بیان اینکه کنه زدگی حیوانات در این فصل طبیعی است، گفت: این مشکل در فندقلو بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میر محسن حسینی قمی ضمن تقدیر از حساسیت رسانه ها نسبت به مسائل زیست محیطی و کنه زدگی مرال منطقه حفاظت شده "یای قاری"، گفت: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بعد از اطلاع این موضوع به معاونت محیط طبیعی دستور داد تا مسئله به طور فوری بررسی و اقدامات لازم انجام و گزارش آن به مردم و رسانه ها داده شود.

حسینی قمی درباره عدم اقدام برای سمپاشی کنه ها، افزود: اولویت حفاظت محیط زیست اعمال کمترین حد ممکن مداخلات انسانی در حیات وحش است، چرا که رفتار گونه های حیات وحش و واکنش آن ها به دخالت های انسانی، متفاوت با گونه های اهلی است و سیاست سازمان حفاظت محیط زیست دستکاری حداقلی در شرایط نگهداری نیمه طبیعی حیات وحش است و در بیشتر موارد خود گونه های وحشی در تعامل با طبیعت اند و توانایی مقابله با تهدیدات طبیعی را دارند.

وی افزود: در مورد مرال فندقلو بعد از طی گزینه های مختلف مبارزه با کنه که بخشی از آن ها توسط خود حیوان با رفتارهای طبیعی انجام شده و در صورت عدم رفع آفت، با تشخیص دامپزشک معتمد حفاظت محیط زیست از سم فلومترین Pour_on برای مبارزه با آفت کنه استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مسئولان محیط زیست در خصوص مرال های فندقلو

توضیح مسئولان محیط زیست در خصوص مرال های فندقلو