مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:102018-07-16سياسي

فرهاد فخرالدینی و رهبری یک ارکستر دانشجویی


ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری فرهاد فخرالدینی 11 و 12 مرداد ماه کنسرت خود را با عنوان «شبی با فخر موسیقی ایران» در تالار وحدت برگزار می کند.

- ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری فرهاد فخرالدینی 11 و 12 مرداد ماه کنسرت خود را با عنوان شبی با فخر موسیقی ایران در تالار وحدت برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر قربانی ـ رهبر ثابت ارکستر فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی واحد 46 ـ در این باره گفت: چندین سال است که استاد فخرالدینی از ارکستر موسیقی ملی ایران کناره گیری کرده است و به خاطر شرایط موجود فعالیت کمتری دارد.

ما هم فرصت را مناسب دیدیم و تصمیم به دعوت از ایشان گرفتیم.

در واقع جای بسی خوشحالی است که در مدت چهار سال تشکیل ارکستر فرهنگ و هنر توانسته ایم این ارکستر دانشجویی را از لحاظ کیفی به سطحی برسانیم که موزیسین بزرگی مثل فرهاد فخرالدینی چوب رهبری آن را به دست بگیرد.

او ادامه داد: آقای فخرالدینی در کارشان بسیار حساس و دقیق است و هر کاری را قبول نمی کند ولی از آنجا که ایشان از نزدیک با روند کار ارکستر آشنا بود و به خاطر ارتقا کیفی ارکستر و شور و اشتیاق نوازندگان، ما را در جدیدترین کنسرتمان که 11 و 12 مردادماه برگزار می شود به عنوان رهبر مهمان همراهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهاد فخرالدینی و رهبری یک ارکستر دانشجویی

فرهاد فخرالدینی و رهبری یک ارکستر دانشجویی