مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:062018-07-16سياسي

لزوم تجدیدنظر جدی در معافیت های مالیاتی


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور باتاکید بر لزوم تجدیدنظر جدی در وضعیت معافیت های مالیاتی کشور، از آمادگی این دستگاه برای برون سپاری مالیات نقل و انتقال املاک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید کامل تقوی نژاد در اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور با اشاره به اینکه مهمترین جهت گیری سازمان امور مالیاتی کشور در سال های اخیر، اعتمادآفرینی، مودی‎مداری، برقراری عدالت اجتماعی، مبارزه با فرار مالیاتی و تعامل حداکثری با مردم بوده، گفت: در سال جاری سازمان امور مالیاتی کشور به این سمت که یک دستگاه محبوب باشد حرکت کرده و ماحصل اقدامات صورت گرفته آن بوده که امسال در خرداد و تیرماه شاهد بیشترین مشارکت مردم در پرداخت مالیات با کمترین تنش و مسئله ای بودیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه کارآیی این دستگاه صرفا به وصول درآمد ها محدود نمی شود، افزود: تسهیل خدمات رسانی به مردم و رضایت مندی آنان از مجموعه اقدامات این دستگاه، معیار مهمی برای کارآیی این دستگاه است.

تقوی نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته تقریبا 100 درصد درآمد های مالیاتی محقق شد، گفت: امسال با مجموعه تحولات صورت گرفته در نظام مالیاتی و همچنین تشدید مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی، شناسایی مودیان جدید و رسیدگی جدی به معوقات و مطالبات مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجدیدنظر جدی در معافیت های مالیاتی

لزوم تجدیدنظر جدی در معافیت های مالیاتی