مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:052018-07-16سياسي

نمایندگان مجلس بلندگوی کارگران و بازنشستگان استان باشند


جمعی از اعضای تشکل خانه کارگری و بازنشستگان استان قزوین با حضور در دفتر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خواستار آن شدند که نمایندگان استان بلندگوی کارگران و بازنشستگان استان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از اعضای تشکل خانه کارگری و بازنشستگان استان قزوین با حضور در دفتر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به بیان دغدغه ها و مطالبات خود پرداختند.

عزیزالله اسدی در این دیدار اظهار کرد: در سطح استان 73 هزار نفر بازنشسته تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد شاید بتوان گفت 90 درصد از عملکرد مسئولان تأمین اجتماعی ناراضی هستند.

وی افزود: وجود تبعیض بسیار در بین صندوق های بازنشستگی در حالی است که شعار اصلی نظام اسلامی عدالت محوری است اما تفاوت در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و پرداخت حقوق پلکانی برای بازنشستگان کشوری وجود دارد.

رییس کانون بازنشستگان قزوین بیان کرد: در حال حاضر موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در هاله ای از ابهام قرار دارد و همین امر به دغدغه ای برای این قشر زحمتش تبدیل شده است.

وی ادامه داد: درشرایطی که همه مردم در وضعیت بد اقتصادی گرفتار شده اند، تقاضای ما از نمایندگان مجلس این است که در احقاق حق مردم و رفع آن از دولت مطالبه گر باشند و با پیگیری امور این شرایط نامساعد را تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس بلندگوی کارگران و بازنشستگان استان باشند

نمایندگان مجلس بلندگوی کارگران و بازنشستگان استان باشند