مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 13:152018-07-16سياسي

اختصاص 25 میلیون مترمکعب آب برای باغات زیتون طارم سفلی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رایزنی استاندار و مسئولان استان برای تثبیت 25 میلیون مترمکعب آب تخصیصی برای باغات زیتون طارم سفلی شهرستان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه مشترکی که دیشب در دفتر عباس سروش معاون آب و آبفای وزیر نیرو برگزار شد، زاهدی استاندار قزوین به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فرخزاد معاون عمرانی استاندار، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و حمید پویا مدیرعامل آب منطقه ای قزوین و کشاورزان منطقه طارم سفلی برگزار شد، بر ضرورت اختصاص کامل مصوبه 25 میلیون مترمکعب آب برای باغات زیتون طارم سفلی تأکید شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه با اشاره به این نکته تخصیص این میزان آب باهدف توسعه و تکمیل آبیاری باغات سنتی پیش ازاین به این استان تخصیص داده شده بود، خاطرنشان کرد: تاکنون برای برداشت 19 میلیون مترمکعب از این میزان پروانه صادرشده است و با رایزنی انجام شده خواهان تخصیص بقیه سهم آب شدیم.

خمسه افزود: اختصاص 25 میلیون مترمکعب آب حق کشاورزان منطقه طارم سفلی است که باید با پیگیری مسئولان ارشد استان این میزان اختصاص کامل شود.

وی یادآور شد: اولویت واگذاری اراضی کشاورزی برای طرح 25 میلیون مترمکعب، اهالی منطقه و همچنین انتقال آب برای باغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیون مترمکعب آب برای باغات زیتون طارم سفلی

اختصاص 25 میلیون مترمکعب آب برای باغات زیتون طارم سفلی