مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 12:452018-07-16اقتصادي

آب معدنی یخ زده نخورید


مدیرکل استاندارد فارس با اشاره به افزایش محصولات خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و عرضه ی این محصولات خارج از شبکه ی توزیع تحت نظارت، به شهروندان هشدار داد که در هیچ شرایطی از محصولات غذایی غیراستاندارد استفاده نکنند.

- مرتضی رهنما در گفت و گو با ایسنا، به قرار داشتن در ایام تابستان و رواج عرضه ی نوشیدنی های مختلف اعم از آب میوه و عرقیات و دوغ و دیگر نوشیدنی های سنتی، تصریح کرد: محصولات خوراکی و نوشیدنی و لبنی و فرآورده های مختلفی که خارج از سیستم عرضه ی قانونی و در کنار جاده و خیابان و منازل و اماکن فاقد شناسه ی کسب و کار قانونی عرضه می شود، استاندارد نیست.

او با تصریح اینکه عواقب مصرف محصولاتی نظیر آبلیمو و دوغ های فاقد نشان استاندارد عرضه شده کنار خیابان و جاده و در اماکن غیر صنفی، مستقیما به مصرف کننده باز می گردد، تاثیر مصرف این کالاها بر سلامت را خطرناک توصیف کرد.

او با اشاره به این واقعیت فروش مواد لبنی، آبمیوه، عرقیات و آبلیمو و دیگر موادخوراکی و آشامیدنی به شکل غیربهداشتی در شهر شیراز افزایش یافته است، گفت: مهمترین نوشیدنی ها شامل نوشابه های گازدار، آب معدنی، نوشیدنی های لبنی و عرقیات است که تولید آنها باید با رعایت شمول استاندارد بوده و تحت شرایط بهداشتی تهیه، تولید و بسته بندی و نشانه گذاری و عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب معدنی یخ زده نخورید

آب معدنی یخ زده نخورید