مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 12:402018-07-16بين الملل

ادعای بولتون درباره علت ادامه حضور آمریکا در سوریه


مشاور امنیت ملی آمریکا با تکیه بر ادعاهای بی اساس علیه کشورمان گفت: تا زمانی که فعالیت های مخرب ایران در منطقه ادامه دارد، در سوریه می مانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت وگو با شبکه ای بی سی نیوز در پاسخ به سوالی درباره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه مدعی شد: من فکر می کنم که رییس جمهور به طور روشن مشخص کرده است که ما تا زمان نابودی داعش و تا زمانی که فعالیت های مخرب ایران در خاورمیانه ادامه دارد، آنجا (سوریه) خواهیم بود.

وی همچنین گفت که وضعیت سوریه از اصلی ترین موضوعات مورد بحث در دیدار دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین روسای جمهور آمریکا و روسیه در هلسینکی خواهد بود چراکه این مسئله جدی تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ادعای واهی نقش مخرب ایران در حالی به طور مرتب از سوی مقامات آمریکا و غرب مطرح می شود که این کشورها با سیاست های مداخله جویانه و تفرقه افکنانه شان عامل اصلی تمام اختلافات، ناآرامی ها و جنگ های داخلی در کشورهای منطقه و به علاوه ظهور و توسعه تروریسم در خاورمیانه هستند اما همواره با طرح این ادعاها تلاش می کنند با مقصر جلوه دادن ایران توجیهی برای حضور خود در منطقه بیابند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بولتون درباره علت ادامه حضور آمریکا در سوریه

ادعای بولتون درباره علت ادامه حضور آمریکا در سوریه