مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 12:362018-07-16بين الملل

نبرد سِدر و ستاره/10 آیا می شود حزب الله را خلع سلاح کرد؟


نخست وزیر(وقت) انگلیس تونی بلر اشاره کرد که حزب الله یک دشمن صریح و سرسخت خواهد بود، وی گفت: صف آرایی نیروهای خارجی زمانی کارگر خواهد بود که حزب الله اجازه فعالیت به آنها بدهد.

- نخست وزیر(وقت) انگلیس تونی بلر اشاره کرد که حزب الله یک دشمن صریح و سرسخت خواهد بود، وی گفت: "صف آرایی نیروهای خارجی زمانی کارگر خواهد بود که حزب الله اجازه فعالیت به آنها بدهد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت "، هفته نامه آمریکایی تایم در ایام جنگ 33 روزه لبنان در سال 2006 میلادی طی مقاله ای با عنوان چرا نمی توان حزب الله را خلع سلاح کرد به قلم جی.

اف.

مک آلیستر نوشت: اگر صلح در خاور میانه مانند مکعب روبیک[مکعب هوش] می باشد که برای رسیدن به راه حل باید تمام قسمت های آن منظم شود، پازلی که توسط حزب الله طرح شده است، به نظر می رسد بیش از شش رنگ دارد که با شش قسمت منطبق می شود.

مجاهدین شیعه جنگجویانی تمام عیار هستند، حمایت حامیان قدرتمند در ایران و سوریه و ریشه های عمیق این سازمان در لبنان، آن را به دولتی در یک دولت دیگر تبدیل کرده است.

اسراییل نتوانست در طول 18 سال اشغال لبنان، حزب الله را نابود سازد و هفته گذشته نیز پس از تحمل خسارت های سنگین، مجبور شد نیرو های خود را از روستای مرزی بنت جبیل،که یکی از دژهای مستحکم حزب الله به شمار میرود، خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد سِدر و ستاره/10 آیا می شود حزب الله را خلع سلاح کرد؟

نبرد سِدر و ستاره/10 آیا می شود حزب الله را خلع سلاح کرد؟