مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 12:252018-07-16سياسي

صوفی:مدیریت واحد در مبارزه اقتصادی راه برون رفت از مشکلات فعلی است


آمریکا صراحتا اعلام کرده که علیه ایران جنگ اقتصادی به راه انداخته است؛ مقام معظم رهبری دستور داده اندکه همه مسئولین و نهادها به کمک تیم اقتصادی دولت بیایند.

- با اشاره به دستور رهبری برای تهیه نقشه راه اقتصاد باثبات صوفی:مدیریت واحد در مبارزه اقتصادی راه برون رفت از مشکلات فعلی است یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آمریکا صراحتا اعلام کرده که علیه ایران جنگ اقتصادی به راه انداخته است؛ مقام معظم رهبری دستور داده اندکه همه مسئولین و نهادها به کمک تیم اقتصادی دولت بیایند.

حضور دو قوه دیگر کنار قوه مجریه در جبهه جنگ اقتصادی می تواند ما را به پیروزی برساند.

علی صوفی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تیم اقتصادی دولت اظهار کرد: موضوعی در عرصه سیاست میان سیاستمداران و یا شاید حتی خود دولتی ها مطرح است تحت عنوان دولت موازی .

این تیم (دولت در سایه)در عرصه های مختلف به ویژه عرصه اقتصادی فعال هستند و می توانند چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی اثر گذار باشند.

وی ادامه داد: اگر این تیم (دولت در سایه )با دولت همراه نباشد و بدتر از آن اینکه بخواهند با دولت مقابله کنند با منابع سرشار و بالایی که در اختیار دارند می توانند در کار دولت اصلی اختلال ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوفی:مدیریت واحد در مبارزه اقتصادی راه برون رفت از مشکلات فعلی است

صوفی:مدیریت واحد در مبارزه اقتصادی راه برون رفت از مشکلات فعلی است