مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 11:062018-07-16اجتماعي

ثبت نام کابوس تابستانی خانواده ها/ سریال دنباله دار دریافت اجباری کمک های اختیاری


مستخدم مدرسه به من گفت اگر 200 هزار تومان پول به حساب مدرسه واریز کنم دخترم را ثبت نام می کنند؛ وی که شماره حساب مدرسه را دم در مدسه به ثبت نام کنندگان می داد تا فرزندان ما را ثبت نام کنند.

- خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس اجتماعی/ با اتمام امتحانات و شروع تابستان دغدغه برای ثبت نام گاهی تبدیل به یک بحران می شود و البته گرمی ثبت نام مدارس همانند هوای تیرماه داغ است و بازار بحث آن در هر جمع چند نفره به گوش می رسد.

بارها توسط مسؤولان آموزش و پرورش گفته شد که گرفتن شهریه از دانش آموزان فقط برای مدارس خاص مثل استعداد های درخشان، شاهد و مدارس هیأت امنایی که آن هم باید در طول سال گرفته می شود؛ مجاز است.

اما بعضی از مدارس موقع ثبت نام دست به کار می شوند آن هم به اجبار از خانواده ها وجه دریافت می کنند مسئله ای که برای اخذ وجه در مدارس دولتی تقریبا به لحاظ عرف گرفتن وجه باید کاملا داوطلبانه به صورت مشارکتی با تصویب انجمن اولیا و مربیان برای کمک به برنامه های مدرسه در طول سال تحصیلی صورت بگیرد.

*جا نداریم اما.

یکی از اولیا دانش آموز مدرسه م ـ ر که سال گذشته فرزندش در همان مدرسه پیش دبستانی را گذرانده در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به مدرسه برای ثبت نام دخترم در پایه اول ابتدایی رفتم و قبل از اینکه از من بپرسند خانه ما کجا است و اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام کابوس تابستانی خانواده ها/ سریال دنباله دار دریافت اجباری کمک های اختیاری

ثبت نام کابوس تابستانی خانواده ها/ سریال دنباله دار دریافت اجباری کمک های اختیاری