مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 11:002018-07-16سياسي

شهرام شکیبا «همیشه خونه» را به فرهاد جم سپرد


تهیه کننده «همیشه خونه» از پخش سری جدید این برنامه با اجرای فرهاد جم و تغییراتی در ساختار و محتوا از اوسط مرداد ماه خبر داد.

- تهیه کننده همیشه خونه از پخش سری جدید این برنامه با اجرای فرهاد جم و تغییراتی در ساختار و محتوا از اوسط مرداد ماه خبر داد.

حجت عیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تغییرات سری جدید برنامه همیشه خونه که قرار است از شبکه آموزش پخش شود، گفت: در این برنامه قرار است که موضوعاتی که حول محور خانواده طرح می شود هدفمند و کاربردی باشد؛ یعنی یکسری موضوعات را در اول هفته طرح می کنیم و تا آخر هفته کارشناسان درباره این موضوع صحبت می کنند و آیتم هایی حول این موضوع ساخته خواهد شد.

علاوه بر اینکه یک موضوع در برنامه بررسی می شود، در حوزه آسیب اجتماعی راهکارهایی ارائه خواهد شد و در حوزه خانواده مسائل به شکل محوری بررسی می شود.

او درباره زمان پخش و محتوای سری جدید همیشه خونه اظهار کرد: اولین قسمت از سری جدید این برنامه 14 مرداد به روی آنتن می رود و بازه زمانی برنامه 9 ماهه است.

در واقع موضوعاتی که در این برنامه شروع می شود به صورت پیوسته تا آخر سال ادامه پیدا می کند و موضوعات زیرشاخه به صورت هفتگی بررسی می شود.

کلیات موضوع این برنامه حول محور خانواده، خانواده مطلوب و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام شکیبا «همیشه خونه» را به فرهاد جم سپرد

شهرام شکیبا «همیشه خونه» را به فرهاد جم سپرد