مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 10:412018-07-16سياسي

فتح میدان های علمی و فرهنگی سخت تر از میدان های نبرد است


نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: فتح میدان های علمی و فرهنگی به مراتب سخت تر از میدان های نبرد است و باید از هم اکنون خودسازی های لازم صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از ارومیه، مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با حضور مسئول نهاد رهبری دانشگاه های ارومیه و حجت الاسلام و المسلمین سرایی نماینده، ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد.

حجت الاسلام طیب نژاد به عنوان مسئول جدید نهاد رهبری ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی منصوب و از زحمات حجت الاسلام اکبرزاده نیز تقدیر شد.

در این مراسم حجت الاسلام سرایی، نماینده، ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام اکبرزاده، ابراز امیدواری کرد حضور حجت الاسلام طیب نژاد در دفتر نهاد رهبری منشا خیر و برکات برای مجموعه ناحیه بسیج دانشجویی باشد.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: بسیج دانشجویی دارای مشخصات خاص خودش است و با دیگر گروه ها و اقشار متفاوت است که اولین تفاوت آن جامعه هدف بسیج دانشجویی است.

بسیج دانشجویی با قشر جوان جامعه روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح میدان های علمی و فرهنگی سخت تر از میدان های نبرد است

فتح میدان های علمی و فرهنگی سخت تر از میدان های نبرد است