مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 10:012018-07-16بين الملل

تداوم تظاهرات ها در جنوب عراق و تلاش عربستان و هسته های داعش برای بهره برداری


تظاهرات عراقی ها در استان های جنوبی این کشور در اعتراض به وضعیت بد خدمات رسانی و معیشتی همچنان ادامه دارد و برخی از تلاش داعش و برخی دیگر از تلاش عربستان برای بهره برداری از آن خبر می دهند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تظاهرات مردمی عراق در استانهای جنوبی این کشور که نخستین جرقه آن از استان بصره، غنی ترین استان نفتی آغاز شده بود، امروز (دوشنبه 16 جولای) نیز ادامه یافت.

تداوم تظاهرات ها در استانهای جنوبی عراق به نوشته پایگاه خبری شفق نیوز" ، مردم در استان های جنوبی یمن، بامداد امروز نیز به خیابان ها آمدند و به وضعیت بد خدمات رسانی و معیشتی، قطعی های مستمر برق، کمبود آب، فساد اداری و بیکاری اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش، عشائر خفاجه در استان ذی قار بامداد امروز در مسیر اصلی منتهی به بغداد و واسط تجمع کردند و با آتش زدن لاستیک های خودرو علیه اقدامات دولت فدرال در قبال تظاهرات کنندگان و به خشونت کشیدن اعترا ض ها، شعار دادند.

در طول یک هفته گذشته چهار نفر از تظاهرات کنندگان با تیراندازی نیروهای امنیتی عراق کشته شده اند.

این اعتراضات بیش از یک هفته است از که از استان بصره آغاز شده و دامنه آن تا استان های المثنی، میسان، دیوانیه، ذی قار، نجف و کربلا کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تظاهرات ها در جنوب عراق و تلاش عربستان و هسته های داعش برای بهره برداری

تداوم تظاهرات ها در جنوب عراق و تلاش عربستان و هسته های داعش برای بهره برداری