مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 09:102018-07-16پزشكي

سیستم جامع غربالگری اولیه اوتیسم طراحی شد


با هدف کمک به امر تشخیص، آموزش و توانبخشی افراد مبتلا به بیماری "اوتیسم" ، سیستم جامع "غربالگری اولیه اوتیسم"، با حمایت ستاد علوم شناختی معاونت علمی و جمعی از محققان و متخصصان علمی و تخصصی طراحی شد.

- با هدف کمک به امر تشخیص، آموزش و توانبخشی افراد مبتلا به بیماری "اوتیسم" ، سیستم جامع "غربالگری اولیه اوتیسم"، با حمایت ستاد علوم شناختی معاونت علمی و جمعی از محققان و متخصصان علمی و تخصصی طراحی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر مرادی سبزوار استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و مجری طرح سیستم جامع "غربالگری اولیه اوتیسم" اظهار کرد: در این طرح، با تجمیع روش ها و سیستم های هوشمند مختلف، همچون ماشین اسباب بازی هوشمند، بازی های شناختی و سیستم غربالگری هوشمند، سعی در غربالگری اولیه کودکان شده است.

"مرادی" ادامه داد: در این طرح شماری از متخصصان رشته های روانشناسی، روانپزشکی، هوش مصنوعی، مهندسی کامپیوتر و علوم شناختی از دانشگاههای مختلف از جمله دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم جامع غربالگری اولیه اوتیسم طراحی شد

سیستم جامع غربالگری اولیه اوتیسم طراحی شد