مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:412018-07-16دانش

سخنی با خانم ابتکار/ چرا الگوی خود را «سوئد» قرار داده اید؟


در خبر ها آمده است خانم معصومه ابتکار در نشست تخصصی برنامه ریزی در حوزه زنان و خانواده بین ایران و سوئد، قول همکاری، تعامل و لزوم تبادل تجربیات را دادند.

- سخنی با خانم ابتکار/ چرا الگوی خود را سوئد قرار داده اید؟ " در خبر ها آمده است خانم معصومه ابتکار در نشست تخصصی برنامه ریزی در حوزه زنان و خانواده بین ایران و سوئد، قول همکاری، تعامل و لزوم تبادل تجربیات را دادند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو- پرستو رامبرزینی*؛ در خبر ها آمده است خانم معصومه ابتکار در نشست تخصصی برنامه ریزی در حوزه زنان و خانواده بین ایران و سوئد، قول همکاری، تعامل و لزوم تبادل تجربیات را دادند و خاطر نشان کردند عدالت جنسیتی را به طور جدی پیگیری می کند و اطمینانِ گنجانده شدن در برنامه ریزی های توسعه ای را به سفیر سوئد خانم هلنا سانگلاند را دادند.

سفیر سوئد هم خود را از علاقه مندان به مشارکت در بازار کار زنان ایران به منظور افزایش سهم کارآفرینی، لزوم افزایش سهم زنان در دولت همانند سوئد و برخی اصلاحات سیاسی در ایران وهمکاری دو کشور در حوزه توانمندسازی زنان خبر دادند، در نهایت تفاهم نامه ای در خصوص توانمند سازی بانوان، امضا شده است.

ابتدا باید سوال کرد مفاد همکاری ما با کشور سوئد چه می باشد؟ چرا از اقدامات انجام شده و متن تفاهم نامه اطلاعاتی در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با خانم ابتکار/ چرا الگوی خود را «سوئد» قرار داده اید؟

سخنی با خانم ابتکار/ چرا الگوی خود را «سوئد» قرار داده اید؟