مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:362018-07-16بين الملل

شورای همکاری خلیج فارس دیگر وجود ندارد


نخست وزیر پیشین قطر در پیامی توییتری نوشت در بحبوحه شعله ور شدن جنگ تجاری میان ابرقدرت ها، دیگر شورای همکاری خلیج فارس وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از عربی 21، حمد بن جاسم نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر در پیام هایی توییتری، توصیه ها و هشدار هایی را به کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس مطرح کرد.

حمد بن جاسم در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در شرایطی که اختلافات اقتصادی و سیاسی میان قدرت های بزرگ مانند آمریکا و چین، آمریکا و اروپا، آمریکا و روسیه و آمریکا و ایران جریان دارد و با توجه به تحولات کنونی در ارتباط با کره جنوبی و کره شمالی، ما شاهد بی تفاوتی کشور های شورای همکاری خلیج فارس نسبت به این مسائل و بی توجهی شان به منافع عرب ها هستیم .

وی افزود: در صورتی که جنگ های تجاری کنونی ادامه یابد من نگران آن هستم که اروپا شبه جزیره ای وابسته به آسیا یا به عبارت دیگر چین باشد .

نخست وزیر سابق قطر در ادامه نوشت: اگر اروپا شبه جزیره ای شود پس ما عرب ها در شورای همکاری خلیج فارس چگونه خواهیم شد؟ به ویژه این که اگر متوجه شده باشیم که با نهایت تاسف، دیگر شورای همکاری خلیج فارس وجود ندارد .

حمد بن جاسم در آوریل گذشته نیز طی پیامی به شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد که این شورا به منظور فائق آمدن بر چالش ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای همکاری خلیج فارس دیگر وجود ندارد

شورای همکاری خلیج فارس دیگر وجود ندارد