مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:262018-07-16اقتصادي

معلمان درباره حذفیات فیش حقوقی چه می گویند؟


معلمان می گویند نسبت به احکام جدید، عدم افزایش 20 درصدی حقوق و حدف بند سختی کار و حق عائله مندی بانوان مجرد معترضند و این موارد در شرایطی حذف شده اند که پیشتر برای ترمیم حقوق فرهنگیان به فیش حقوقی آن ها اضافه شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معیشت همواره یکی از مهمترین دغدغه های فرهنگیان است، آن ها براین باورند میزان دریافتیشان با سختی کار معلمی متناسب نیست این در حالی است که مسئولان همواره از اهمیت آموزش وپرورش سخن می گویند، اما اوضاع فعلی مدارس دولتی و وضعیت منزلتی و معیشتی معلمان گویای شرایط دیگری است.

در ماه های اخیر نیز فرهنگیان به حذف برخی بند ها از فیش حقوقی خود معترض هستند به گونه ای که حق عائله مندی دختران مجرد، حق سختی کار معلمان و مدیران از فیش حقوقی آن ها حذف شده است.

حذف حق عائله مندی از فیش حقوقی دختران مجرد ماهانه رقمی معادل 150 هزار تومان از حقوق آن ها کاسته است که این مبلغ با توجه به سطح حقوق فرهنگیان رقم قابل توجهی است همچنین حذف سختی کار معلمان و مدیران در احکام جدید اعتراض بسیاری از آن ها را به همراه داشته است.

البته مسئولان آموزش و پرورش معتقدند موارد حذف شده طبق دستور دیوان محاسبات بوده و آن ها ملزم به اجرای آن هستند، اما باید توجه داشت همین موارد که هم اکنون در حال حذف شدن است می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان درباره حذفیات فیش حقوقی چه می گویند؟

معلمان درباره حذفیات فیش حقوقی چه می گویند؟