مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 07:262018-07-16سياسي

دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی در اصفهان برگزار می شود


مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی با شرکت 350 دانشجو از دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی عالی استان اصفهان به مدت 10 روز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی یادگاری، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به برگزاری دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی موسوم به دوره خط امام استانی اظهار داشت: این دوره از 26 تیر لغایت 2 مرداد به مدت 10 روز با شرکت 350 دانشجو شامل 230 نفر خواهر و 120 نفر برادر از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر استان اصفهان در اردوگاه فرهنگی، تربیتی شهدای درچه برگزار می شود.

وی افزود: یک هزار نفر برای شرکت در این دوره ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 800 نفر در مرحله مصاحبه شرکت کردند و 530 نفر از آنان پذیرفته شدند که با توجه به ظرفیت اردوگاه، 350 نفر از دانشجویان برای شرکت در دوره، فراخوان شده اند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه در مراحل برگزاری مصاحبه و انتخاب دانشجویان بسته فرهنگی به آنان ارائه شده است، گفت: مراسم افتتاحیه این دوره ساعت 18 سه شنبه 26 تیر با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و مراسم اختتامیه آن با حضور دکتر سراج از تهران روز سه شنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی در اصفهان برگزار می شود

دهمین دوره طرح ولایت دانشجویی در اصفهان برگزار می شود