مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 21:012018-07-15بين الملل

ترامپ: اگر پوتین مسکو را هم به من ببخشد، رسانه ها می گویند کافی نیست


رییس جمهور آمریکا با انتقاد از رسانه های آمریکایی، آن ها را «دشمن مردم» توصیف کرد و گفت حتی اگر پوتین مسکو را هم به آمریکا ببخشد، رسانه ها می گویند این کافی نیست و باید سن پترزبورگ را هم گرفت.

- رییس جمهور آمریکا با انتقاد از رسانه های آمریکایی، آن ها را دشمن مردم توصیف کرد و گفت حتی اگر پوتین مسکو را هم به آمریکا ببخشد، رسانه ها می گویند این کافی نیست و باید سن پترزبورگ را هم گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز یکشنبه بار دیگر به انتقاد از رسانه ها پرداخت و مدعی شد که او هر قدر هم عملکرد خوبی داشته باشد، رسانه ها او را زیر سوال می برند.

وی که قرار است فردا با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه دیدار کند، در توییتر نوشت: راهی هلسینکی فنلاند هستم و مشتاقانه منتظر دیدار فردا با رییس جمهور پوتین هستم.

ترامپ افزود: متأسفانه، مهم نیست من در این نشست چقدر عملکرد خوبی داشته باشم.

حتی اگر بابت تمام گناه ها و شرارت هایی که روسیه در طول سال ها مرتکب شده، شهر فوق العاده مسکو هم به من بخشیده شود، باز هم از من انتقاد می شود و می گویند که این به اندازه کافی خوب نیست.

می گویند باید سن پترزبورگ را هم می گرفتم! رییس جمهور آمریکا ادامه داد: واقعا اغلب رسانه های خبری ما دشمن مردم هستند و همه آنچه که دموک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: اگر پوتین مسکو را هم به من ببخشد، رسانه ها می گویند کافی نیست

ترامپ: اگر پوتین مسکو را هم به من ببخشد، رسانه ها می گویند کافی نیست