مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 19:562018-07-15سياسي

رییس ستادکل نیرو های مسلح وارد پاکستان شد


سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح کشورمان در راس هیات عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران به دعوت فرمانده ارتش پاکستان وارد اسلام آباد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح و جمعی از مقام های عالی رتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران به دعوت ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان وارد اسلام آباد شده و مورد استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و مقامات نظامی این کشور قرار گرفتند.

قرار است در سفر سرلشکر باقری به پاکستان، توسعه همکاری ها و مناسبات دفاعی تهران و اسلام آباد، گسترش همکاری مشترک مرزی، مبارزه با تروریسم و بررسی تحولات منطقه ای و جهان اسلام به عنوان محور های گفت وگوی دو طرف بررسی شود.

همچنین ارزیابی توافق های دفاعی ایران و پاکستان در سفر آبان ماه 96 فرمانده ارتش پاکستان به تهران از دیگر محور های گفت وگوی سرلشکر باقری با ژنرال قمر جاوید باجوا عنوان شده است.

رییس ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنین با ممنون حسین رییس جمهوری پاکستان و دیگر مقامات سیاسی و نظامی این کشور نیز دیدار و گفتگو می کند.

کارشناسان سیاسی و نظامی با توجه به تحولات امنیتی منطقه و جهان اسلام، سفر هیات عالیرتبه ستاد کل نیرو های مسلح ایران به پاکستان را مهم و تاثیرگذار ارزیابی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستادکل نیرو های مسلح وارد پاکستان شد

رییس ستادکل نیرو های مسلح وارد پاکستان شد