مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 17:262018-07-15بين الملل

خودزنی به سبک سعودی های مستقر در مرز یمن


نیروهای سعودی به دلیل اختلاف با یکدیگر بر سر «ترک پست» در مرز یمن به سوی هم تیراندازی کردند که در پی آن سه نفر از آنها کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

- نیروهای سعودی به دلیل اختلاف با یکدیگر بر سر ترک پست در مرز یمن به سوی هم تیراندازی کردند که در پی آن سه نفر از آنها کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان سعودی مستقر در مرز یمن که صدها نفر از آنها در جنگ یمن به دست نیروهای موشکی و توپخانه ای و تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله کشته شده اند، این بار خودشان به جان همدیگر افتادند و خودزنی کردند.

نیروهای سعودی دیشب(شنبه) در مرز یمن با یکدیگر درگیر شدند و در این درگیری فرد مهاجم که نظامی بود و در اداره گذرنامه فعالیت می کرد، یکی از همکاران خود را به دلیل ترک پست و همچنین یک نیروی امنیتی سعودی را به قتل رسانده و سرانجام خودش به دست نیروهای پلیس عربستان کشته شد.

پایگاه خبری رای الیوم در این باره گزارش داد که فرد مهاجم 34 سال سن داشت و نظامی بود که به دلیل ترک پست همرزمانش در منطقه الودیعه عربستان در مرز با یمن اقدام به تیراندازی کرد و یک نفر از آنها را به قتل رساند و یک نفر دیگر را زخمی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودزنی به سبک سعودی های مستقر در مرز یمن

خودزنی به سبک سعودی های مستقر در مرز یمن