مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 16:202018-07-15بين الملل

سناتور آمریکایی: آمریکا نباید با ایران وارد جنگ شود


یکی از اعضای مجلس سنای آمریکا با انتقاد از سیاست ضد ایرانی رییس جمهور کشورشان گفت که آمریکا نباید با ایران وارد جنگ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد، تیم کین، عضو مجلس سنای آمریکا در مقاله ای تحت عنوان به ترامپ اجازه ندهید با ایران وارد جنگ شود که در پایگاه تحلیلی خبری دیفنس وان منتشر شد، نوشت: صدام سلاح کشتار دسته جمعی نداشت اما ساقط کردن نظام آن نتایج بسیار وخیمی از جمله کشته شدن هزاران آمریکایی و صدها هزار عراقی، ایجاد بی ثباتی در منطقه، وارد شدن ضرر دائمی به آمریکا و متحمل شدن هزینه های سنگین را به دنبال داشت.

وی با ابراز نگرانی از احتمال وقوع جنگ غیرضروری میان آمریکا و ایران می نویسد که این جنگ نیز همان نتایج را به دنبال خواهد داشت و امیدوارم که آمریکا از این مسیر احمقانه باز گردد.

نویسنده این مقاله با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران معتقد است که اولین نشانه ای که نسبت به وقوع جنگ هشدار می دهد به کار نگرفتن دیپلماسی برای حل تنش ها از سوی دولت ترامپ، رییس جمهور آمریکا است.

نشانه دوم این است که هجمه کلامی دولت آمریکا علیه ایران و بخصوص اظهارات اخیر ترامپ در نشست ناتو می تواند میان ایران و آمریکا تنش ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: آمریکا نباید با ایران وارد جنگ شود

سناتور آمریکایی: آمریکا نباید با ایران وارد جنگ شود