مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 14:302018-07-15سياسي

امر به معروف تنها لسانی نیست


دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: در حفظ و گسترش فرهنگ حجاب، وحدت و همدلی بین دستگاه ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی که در آیین اختتامیه اولین جشنواره چادرهای آسمانی، در محل تالار شهر مشهد پیرامون مسئله عفاف و حجاب سخن می گفت، اظهار کرد: در حفظ و گسترش فرهنگ حجاب، وحدت و همدلی بین دستگاه ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

در حالی که بسیاری از اوقات شاهد چندصدایی و نه همصدایی هستیم.

بنابراین، هماهنگی بین خانواده، رسانه، مدرسه و مسجد حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: از سال 84، شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی دارد که هم اصول و مبانی گسترش فرهنگ حجاب و هم راهبردهای گسترش فرهنگ عفاف را بیان کرده است و اکنون با گذشت 13 سال باید این کارنامه را مرور کنیم.

این که اسناد ارزنده ای را بنویسیم، اما به بایگانی سپرده شود، قابل قبول و پذیرش نیست و باید به ارزیابی و مرور آن ها پرداخت.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: همچنین بحث استمرار حرکت ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که گاهی حرکت هایی شروع شده و پس از مدتی متوقف شده و این موجب ایجاد آفت برای کشور می شود.

در نتیجه باید به این مصوبات در شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه شود و نیز دستگاه های نظارتی همچون مجلس شورای اسلامی به آن توجه و نظارت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف تنها لسانی نیست

امر به معروف تنها لسانی نیست