مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 14:202018-07-15سياسي

بدهکار بزرگ در زندان/نامه ای به رییس جمهور/آخرین اخبار قضایی از زبان سخنگو و...


فتوای رهبر انقلاب درباره نسبت دادن برخی اظهارات به ایشان، نقش «عماد مغنیه» در جنگ 33 روزه از زبان قاسم سلیمانی، خرازی در هفتمین مجمع جهانی صلح پکن، - فتوای رهبر انقلاب درباره نسبت دادن برخی اظهارات به ایشان، نقش عماد مغنیه در جنگ 33 روزه از زبان قاسم سلیمانی، خرازی در هفتمین مجمع جهانی صلح پکن، دیدار رییس جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، هشتمین جلسه دادگاه موسسه مالی ثامن الحجج و.

از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز یکشنبه، بیست و چهارم تیر ماه 1397 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با کار و تلاش شبانه روزیِ همه مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات مقابله با نقشه های دشمن در مقطع کنونی را برشمردند.

در فیلم کوتاهی که امروز از بخشی از یک سخنرانی سردار قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد، وی به نقش موثر عماد مغنیه فرمانده عملیات های ویژه حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه" اشاره کرد.

فرمانده سپاه قدس ایران روایت می کند: در جنگ 33 روزه عماد غافلگیری جدیدی برای دشمن ایجاد کرد و عجیب این بود که خداوند تعالی این کار را در لحظه ای انجام داد که این جمله از دهان مبارک دبیرکل حزب الله لبنان خارج شد که گفت الان می بینید در جلوی خودتان در دریا ناوچه اسراییلی که به تاسیس ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهکار بزرگ در زندان/نامه ای به رییس جمهور/آخرین اخبار قضایی از زبان سخنگو و...

بدهکار بزرگ در زندان/نامه ای به رییس جمهور/آخرین اخبار قضایی از زبان سخنگو و...