مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 14:152018-07-15اقتصادي

تم پارک آبی اوشن؛ فضایی دوست داشتنی برای تمام گروه های سنی


تم پارک آبی اوشن یکی از منحصر به فردترین پارک های آبی حاشیه خلیج فارس و خاور میانه، با ایجاد فضایی وسیع و به یادماندنی یکی از مقصدهای گردشگری اصلی و مهم جزیره زیبای کیش به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام تم پارک آبی اوشن"، این مجموعه با بهره گیری از رایدهای متعدد و پرهیجان، چهار استخر، مرکز اسپا، دو رستوران و چهار ایستگاهِ نوشیدنی های متنوع، به کارگیری بیش از 400 پرسنل حرفه ای در حوزه های مختلف مدیریتی و خدماتی و قصه پردازی و تمینگ (Theming) براساس فرهنگ و رسوم بومی موفق به ایجاد فضایی دوست داشتنی و مناسب برای تمام گروه های سنی شده و توانسته است با جذب حدود 40 هزار گردشگر طی سه ماهه نخست سال 1397 به سرعت به پرطرفدارترین جاذبه گردشگری کیش تبدیل شود.

موج سواری مصنوعی در اوشن یکی از ویژگی ­های متمایز این تم ­پارک امکانی است که برای طرفداران موج سواری و موج سواری مصنوعی در ایران فراهم آورده است؛ راید موجاب با نام تجاری فلورایدر (Flowrider) با سیستم تولید موج مصنوعی که موج سواری را شبیه سازی می کند اولین و تنها نمونه در ایران است و یکی از بهترین تجربه های اوشن محسوب می شود.

موج سواری مصنوعی یکی از ورزش های تخته ای مدرن است که عناصر مختلفی از موج سواری، تخته سواری، اسکیت بردینگ و اسنوبردینگ را تلفیق کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تم پارک آبی اوشن؛ فضایی دوست داشتنی برای تمام گروه های سنی

تم پارک آبی اوشن؛ فضایی دوست داشتنی برای تمام گروه های سنی