مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 13:352018-07-15بين الملل

انتقاد رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر از رکود سیاسی موجود در روابط تهران-قاهره


رییس دفتر حفاظت منافع تهران در قاهره با اشاره به رکود سیاسی و خلاء گفت وگو در روابط فیمابین ایران و مصر به عنوان دو کشور بزرگ و موثر در منطقه تاکید کرد: - گفت وگو کلید فهم مشترک است و فهم مشترک زمینه ساز همکاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، ناصر کنعانی در نخستین دیدار آشنایی خود با جمعی از اصحاب رسانه های گروهی ، روزنامه نگاران و خبرنگاران مصری بر نقش بی بدیل رسانه های گروهی به عنوان چشمان بیدار مردم و همراه نخبگان جامعه در تببین حقایق برای مردم تاکید کرد.

رییس دفتر حفاظت منافع کشورمان در قاهره در این دیدار که به صورت گفت و شنود متقابل در خصوص آخرین تحولات ایران، روابط ایران و مصر، تحولات منطقه ای و بین المللی برگزار شد، خاطرنشان کرد: رابطه ایران و مصر یک رابطه معمولی سیاسی یا اقتصادی نیست، بلکه رابطه بین دو کشور و ملت است است که سنگ بنای آن را تمدن، تاریخ و فرهنگ مشترک تشکیل می دهد و چنین ارتباطی بین ملت ها و کشورها قطع شدنی نیست.

وی افزود: ایرانیان و مصریان به عنوان صاحبان دو تمدن و فرهنگ باستانی در ساختن تمدن و نوشتن تاریخ بشری شریک هستند و احیای این شراکت انسانی به نفع دو منافع ملت، منطقه و بشریت است.

کنعانی با اشاره به رکود سیاسی و خلاء گفت وگو در روابط فیمابین دو کشور بزرگ و موثر در منطقه تاکید کرد: گفت وگو کلید فهم مشترک است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر از رکود سیاسی موجود در روابط تهران-قاهره

انتقاد رییس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر از رکود سیاسی موجود در روابط تهران-قاهره