مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 13:002018-07-15فرهنگي

استاندار آذربایجان شرقی با دو شاعر پیشکسوت استان دیدار کرد


استاندار آذربایجان شرقی عصر شنبه به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرماندار تبریز در منزل دو نفر از اساتید شعر و ادب استان حضور یافت و در فضایی صمیمی با آنان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در دیدار با استاد احمد مدرس زاده، شاعر پیشکسوت کشور از یک عمر خدمات و تلاش های وی در عرصه فرهنگ و ادب قدردانی کرد.

وی همچنین در دیدار با استاد نصیر پایه گذار، خدمات وی در عرصه شعر و ادب را بی نظیر دانست و از ذوق هنری این استاد پیشکسوت تمجید کرد.

خدابخش در این دیدارها با بیان این که فرهنگ و هنر نیاز حیاتی جامعه است، بر نکوداشت هنرمندان و رسیدگی به مشکلات آنان از سوی مسئولان این حوزه تأکید کرد.

استاد مدرس زاده و استاد پایه گذار نیز در این دیدارها ضمن قرائت ابیاتی از سروده های خود، چند جلد از کتاب های خود را به استاندار آذربایجان شرقی اهدا کردند.

استاد احمد مدرس زاده (متولد سال 1312 در تبریز) در مدت 50 سال مطالعات خود در عرصه ادبیات، ارادت خاصی به حافظ شیرازی پیدا کرده و غزلیات ناب این شاعر بزرگ ایران زمین را در مجموعه ای تحت عنوان "بوسه ای بر آستان لسان الغیب" تضمین کرده است.

استاد نصیر پایه گذار نیز (متولد سال 1311 در مرند) نیز علاوه بر فعالیت در حوزه ورزش قهرمانی و تدریس در آموزش و پرورش، خدمات شایان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی با دو شاعر پیشکسوت استان دیدار کرد

استاندار آذربایجان شرقی با دو شاعر پیشکسوت استان دیدار کرد