مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 12:502018-07-15فناوري

مشکلات ارزی علت حضور کمرنگ سخت افزاری ها در الکامپ


مدیر اجرایی الکامپ با بیان اینکه حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه به برنامه ریزی بلندمدت نیاز دارد، علت حضور کمرنگ شرکت های سخت افزاری را مشکلات ارزی- ریالی و شرایط سخت بازار اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حیدری - مدیر اجرایی الکامپ - در نشست خبری که امروز برگزار شد، با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه بین المللی اظهار کرد: با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای، رویداد الکامپ تاکز در سه نقطه از نمایشگاه برای استفاده از نخبگان صنفی درباره آینده فناوری اطلاعات و دغدغه های صنفی و یا رونمایی از یک محصول جدید تشکیل می شود.

امیدواریم این نمایشگاه حلقه ارتباطی بین استارت آپ ها با مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه ایونت الکامپ ترندز نیز در سالن 27 برپا می شود و به موضوعات هوش مصنوعی، بیگ دیتا، شهر هوشمند می پردازد، افزود: شاید این رویداد با موفقیت صد در صدی ایجاد نشود، مانند زمانی که الکام استارز شروع به کار کرد اما امیدواریم در سال های آینده شکل بهتری داشته باشد.

استارت آپ ها رشد قابل توجهی داشتند و تمام کسانی که سال گذشته به صورت یک نفره حاضر می شدند خود را به استندها و غرفه های 12 متری ارتقاء دادند.

مدیر اجرایی الکامپ با اشاره به مساحت اختصاص یافته به الکامپ گفت: الکام استارز، ترندز و گیم در سالن های 8، 9، 10، 11 و 27 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ارزی علت حضور کمرنگ سخت افزاری ها در الکامپ

مشکلات ارزی علت حضور کمرنگ سخت افزاری ها در الکامپ