مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 12:062018-07-15دانش

اتاق دانشجویان دختر دکتری دانشگاه قم هیچ امکاناتی ندارد


یکی از دانشجویان دختر مقطع دکتری دانشگاه قم گفت: اتاق دانشجویان دختر مقطع دکتری در این دانشگاه نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که با اتاق دانشجویان آقا بسیار متفاوت است و و اتاق دختران هیچگونه امکاناتی ندارد.

- یکی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه قم در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص مشکلات دانشگاه قم در رسیدگی به دانشجویان دختر مقطع دکتری گفت: دانشگاه قم، چون به صورت تفکیک جنسیتی خانم و آقا است لذا باید بودجه نیز به صورت مساوی تقسیم شود، اما واقعیت اینطور نیست.

این دانشجوی معترض ادامه داد: اگر به اتاق دانشجویان دختر مقطع دکتری در این دانشگاه نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که با اتاق دانشجویان آقا بسیار متفاوت است و و اتاق دختران هیچگونه امکاناتی ندارد.

دانشجوی دانشگاه قم افزود: داشتن این اتاق نیز نتیجه پیگیری و مطالبه از رییس دانشگاه است وگرنه همین اتاق نیز برای دانشجویان دختر دکتری وجود نداشت.

وی تصریح کرد: دانشگاه قم برای دانشجویان دختر رشته های فنی ارزشی قائل نیست و نیاز های علمی دانشجویان دختر برای این دانشگاه جا نیفتاده است.

دانشجوی معترض دانشگاه قم اظهار داشت: نبود نرم افزار های تخصصی روی کامپیوتر های سایت از دیگر کمبود های رسیدگی با دانشجویان دختر است که مجبوریم با سیستم و لپ تاپ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق دانشجویان دختر دکتری دانشگاه قم هیچ امکاناتی ندارد

اتاق دانشجویان دختر دکتری دانشگاه قم هیچ امکاناتی ندارد