مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 09:462018-07-15سياسي

حذف عوارض برای مرزنشینان تا شعاع 25 کیلومتری


نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه عوارض خروج از مرز برای زیارت مستثنی شده، در نظر است که مرزنشینان نیز تا شعاع 25 کیلومتری از عوارض خروج مستثنی شوند.

- عین الله شریف پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به عوارض خروج از کشور و مشکلاتی که برای مرزنشینان به وجود آمده است اظهار کرد: متاسفانه این موضوع در بودجه 97 در قالب یک تبصره و به عنوان یک درآمد برای دولت پیش بینی شده بود، چون آن زمان تعداد نماینده های شهرستان ها و یا استان هایی که مرزی و دارای گمرک بودند، نسبت به سایر نمایندگان کم بودند.

وی تصریح کرد: در آن زمان نیز تمامی نمایندگان شهرستان های مرزی که دارای گمرک بودند نسبت به این موضوع اعتراض کرده و برای مثال استان هایی که غیرمرزی و فاقد گمرک بودند به این مسئله اعتراض می کردند که چرا اجازه افزایش درآمد دولت را نمی دهید.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای همین متاسفانه لایحه بودجه ای که دولت آورده بود که عوارض خروج از مرز برای بار نخست 220 هزار، بار دو 330 و بار سوم به بعد 440 هزار تومان، رای آورد.

وی با اشاره به اینکه پس از 15 فروردین امسال به بعد نمایندگان مجلس خواستار مستثنی شدن موضوع عوارض خروج از کشور برای زیارت شدند افزود: در آن زمان تاکید نمایندگان مرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف عوارض برای مرزنشینان تا شعاع 25 کیلومتری

حذف عوارض برای مرزنشینان تا شعاع 25 کیلومتری