مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 06:302018-07-15اقتصادي

26 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه خواهیم کرد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در حوزه درمان 26 هزار میلیارد تومان امسال منابع اعتباری در نظر گرفتیم تا مشکلات بیمه شدگان در این بخش برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ما مدعی ریشه کنی بیکاری در کشور نیستیم بلکه تا پنج سال آینده پیش بینی 3 میلیون بیکار را در کشور اعلام کرده ایم و تا زمانی که یک تعادل در عرضه و تقاضای بازار کار به وجود نیاید، قطعا آسیب های ناشی از بیکاری دغدغه همه ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سالجاری اجازه دادیم هر کس هر تعداد نیرو را استخدام کند قانون کار و تامین اجتماعی برای او اعمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ما امروز با حجم زیادی از تقاضای ورود به بازار کار حتی نیروهای انباشت سال های گذشته را در ورود به این عرصه شاهد هستیم و تمام تلاش ما بر این است تا کار جدیدی ایجاد کرده و دغدغه خانواده ها و فرزندان آنها را به نوعی برطرف کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت تجهیز درمانگاه ها و بیمارستان های تامین اجتماعی استان اردبیل را به تجهیزات تخصصی نظیر ام آر آی و سنگ شکن یادآور شد و گفت: ساخت درمانگاه در نمین، گرمی، ساخت بیمارستان در مشگین شهر و توسعه تخت های بیمارستانی کنونی در اردبیل و پارس آباد را هدف گذاری کردیم و از برنامه های توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه خواهیم کرد

26 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه خواهیم کرد