مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 21:112018-07-14سياسي

مقابله با رشد طلاق و حاشیه نشینی نیاز به کمک مردم و خیرین دارد


استاندار تهران با بیان این که بهزیستی امکانات محدودی دارد، گفت: برای مقابله با طلاق و حاشیه نشینی راهی جز مشارکت جدی و حداکثری مردم نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مقیمی بعد از ظهر شنبه و در آستانه هفته بهزیستی در جمع مدیرکل و جمعی از مدیران ادارات بهزیستی شهرستان های استان تهران طی سخنانی گفت: امروز آسیب های اجتماعی چالش جدی محسوب می شود و پرسنل خدوم بهزیستی می بایست تلاش فراوانی برای مهار آن ها داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته در این خصوص نباید نقش سازمان های مردم نهاد، مشارکت مردمی و نیز خیرین استان تهران را نادیده گرفت، چرا که هر زمان احساس نیاز به کمک داشته ایم، مشارکت جدی این عزیزان را مشاهده کردیم.

نماینده عالی دولت در استان تهران رشد طلاق، حاشیه نشینی و اعتیاد را به عنوان اصلی ترین آسیب های اجتماعی امروز مورد اشاره قرار داد و گفت: افزایش آسیب های اجتماعی به دلیل عدم برنامه ریزی جامع در حوزه های اجتماعی است.

مقیمی با بیان این که توسعه تنها اقتصادی نیست، بر توسعه اجتماعی و فرهنگی نیز تاکید کرد و افزود: ایران جامعه ای در حال توسعه است و باید به مفهوم چندجانبه توسعه در کشورمان توجه کنیم، اگر پیوست های فرهنگی در طرح های ارائه شده در برنامه های مربوط به بهزیستی مورد توجه قرار گیرد، قطعا این رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با رشد طلاق و حاشیه نشینی نیاز به کمک مردم و خیرین دارد

مقابله با رشد طلاق و حاشیه نشینی نیاز به کمک مردم و خیرین دارد