مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 10:452018-07-14پزشكي

حکایت جراحی دردناک نظام سلامت /لزوم قانونمند شدن مدیریت هزینه ها


یک کارشناس بیمه با بیان اینکه طرح تحول سلامت توانست وضعیت اسفبار درمان در کشور را از زیر صفر به بالای صفر برساند، در واکنش به برخی اظهارات درباره جیب خالی پزشکان و لزوم پرداخت فرانشیز از سوی بیماران، - گفت: دست در دست هم دادن جامعه پزشکی و مردم برای نجات نظام سلامت، امری بدیهی است؛ زیرا در غیر این صورت، بازگشت به عقبی رقم خواهد خورد که کام دشمنان را شیرین می کند و نه مردم ایران را.

حبیب اسدالهی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات یکی از روسای نظام پزشکی در یکی از شهرستان ها درباره لزوم پرداخت فرانشیز از سوی بیماران و جیب خالی پزشکان، گفت: طرح تحول سلامت توانست وضعیت اسفبار درمان در کشور را از زیر صفر به بالای صفر برساند.

واقعیت نظام سلامت قبل از اجرای طرح تحول، واقعیتی دردناک بود که فقط یک جراحی دردناک می توانست آن را از ورطه خطرناکی که گرفتارش بود، نجات بدهد.

هرچند این طرح بدون مقدماتی مانند پزشک خانواده، نظام ارجاع، پرونده الکترونیک و راهنماهای بالینی، اجرا شد؛ اما التیامی بود که در کنار رضایت مردم، افزایش دریافتی پزشکان را هم به دنبال داشت.

وی افزود: جراحی دردناک نظام سلامت، بعد از گذشت نزدیک به چهار سال از اجرای طرح تحول سلامت که حالا باید از آن به عنوان برنامه تحول سلامت یاد کرد، تازه به نقطه ای رسیده که باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت جراحی دردناک نظام سلامت /لزوم قانونمند شدن مدیریت هزینه ها

حکایت جراحی دردناک نظام سلامت /لزوم قانونمند شدن مدیریت هزینه ها