مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 10:112018-07-14فرهنگي

دو کتاب خوشنویسی رونمایی شد یدالله کابلی: هنرمندان هم فرصت طلب شده‎اند


یدالله کابلی عضو عالی انجمن خوشنویسان ایران در رونمایی از دو کتاب خوشنویسی محمد حیدری گفت: در روزگاری که همه حتی هنرمندان به نوعی فرصت طلب شده‎اند، - وجود استاد حیدری مغتنم و مایه مباهات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، دو کتاب خوشنویسی شرح آرزومندی و از نیستان 2 از محمد حیدری، شب گذشته (جمعه 22 تیر) در فرهنگسرای نیاوران رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم سید عباس سجادی، مدیر عامل بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران ضمن خوش آمدگویی به حاضران با اشاره به پیشینه هنر خوشنویسی در فرهنگ ایرانی گفت: با توجه به اینکه کلام و هنر ادبیات در ایران پیشینه ای طولانی دارد هنر کتابت و خوشنویسی نیز دارای سابقه و ارزش والایی در هنر ایرانی است.

آنچه بعضی از شخصیتهای هنر خوشنویسی را نسبت به دیگران بارزتر می کند تجلی این هنر در منش و اخلاق هنرمندان است، بی تردید استاد محمد حیدری یکی از با منش ترین و با اخلاق ترین هنرمندان حوزه خوشنویسی و خط شکسته است او مثل خط شکسته انسانی افتاده و دوست داشتنی است.

امیدواریم سلوک ایشان چون آثارشان سرمشق هنرمندان جوان این مرز و بوم باشد.

  * ایران همیشه سربلند است، چون افرادی مانند حیدری دارد در ادامه مراسم حجت الله ایوبی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کتاب خوشنویسی رونمایی شد یدالله کابلی: هنرمندان هم فرصت طلب شده‎اند

دو کتاب خوشنویسی رونمایی شد یدالله کابلی: هنرمندان هم فرصت طلب شده‎اند