مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 09:212018-07-14سياسي

اهدای چفیه رهبر انقلاب به بسیج دانشگاه بیرجند قوت قلب دانشجویان است


مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: پاسخ حضرت آقا به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند، قوت و دلگرمی است تا بچه ها پای کار قرار گیرند و با انرژی بیشتری به اجرای برنامه ها بپردازند.

- شایان ولی پور مطلق مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص ارسال نامه به دفتر مقام معظم رهبری گفت: در این نامه به درد دل بچه های بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری پرداخته شده است.

ولی پور مطلق ادامه داد: حضرت آقا حدود بیست سال است که به استان خراسان جنوبی سفر نکردند و پس از درد دل بچه های بسیج در این نامه، رهبر معظم انقلاب چفیه خود را به انضمام یک جلد کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن به عنوان تبرک برای بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند فرستادند.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در خصوص اشاره به حمایت از کالای ایرانی در نامه ی ارسالی به مقام معظم رهبری تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری یک نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد که پاسخ حضرت آقا به نامه، قوت و دلگرمی است تا بچه ها پای کار قرار گیرند و با انرژی بیشتری به اجرای برنامه ها بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای چفیه رهبر انقلاب به بسیج دانشگاه بیرجند قوت قلب دانشجویان است

اهدای چفیه رهبر انقلاب به بسیج دانشگاه بیرجند قوت قلب دانشجویان است