مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 00:512018-07-13ورزشي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 22 تیر


تقاضای وزیر برای معافیت فوتبالیست ها غیرقانونی است و مصوبه تاثیر قطعی معدل صدای کنکوری ها را درآورد؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار در پی دستور رییس جمهور به نوبخت برای ارائه راه حل های پیشنهادی برای مقابله با دور جدید تحریم ها در اجلاس مدیران کشور، وی در نامه ای به رییس جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم ها ارائه کرد.

تقاضای وزیر برای معافیت فوتبالیست ها غیرقانونی و غیرقابل اجراست+عکس" رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: تقاضای وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست کشور کاری غیرقانونی و غیرقابل اجراست.

تذکر رهبر انقلاب به وزیر اطلاعات بابت اظهاراتش درباره مفسدان اقتصادی" محمود علوی در پی اظهارات اخیر خود درباره عدم برخورد با مفسدان اقتصادی تذکر گرفت.

مصوبه تاثیر قطعی معدل صدای کنکوری ها را درآورد" تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور به صورت 30 درصد قطعی تصویب شد ولی این مصوبه اعتراض بسیاری از داوطلبان کنکور را به دنبال داشت.

کارشناس صهیونیست: شاید ما ابرهای ایران را نابارور می کنیم" دو کارشناس اقلیمی و امنیتی به بررسی امکان نابارور کردن ابرهای ایران از سوی دشمنان ایران پرداخته اند و نتیجه نهایی آن شده که رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 22 تیر

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 22 تیر