مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1397 ساعت 08:002018-07-13اقتصادي

همه نهادهای حاکمیتی در شرایط فعلی اقتصادی اثرگذارند


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت هم صدایی همه نهادهای حاکمیت، گفت که دولت به تنهایی نمی تواند راهکاری برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی ارائه دهد و نهادهای حاکمیتی همه در این شرایط اثرگذار هستند.

- محمد فیضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: من معتقد نیستم که وضعیت اقتصادی به وجود آمده ناشی از عملکرد وزارتخانه های اقتصادی است.

به هر حال خروج آمریکا از برجام شوکی را در جامعه ایجاد کرده و مردم هم انتظارات عقلایی را پیگیری کردند و هر کس خواست به نوعی از این شرایط منتفع شود اما به هر حال ایجاد تغییرات در تیم اقتصادی دولت می تواند خون جدیدی را تزریق کند و انگیزه و تحرک لازم را بدهد؛ اگرچه این به معنای مقصر بودن وزرا در این وضعیت نیست.

وی افزود: من معتقد نیستم که عوامل بیرونی وزن اصلی را در بروز این اتفاقات دارد اما به هر حال وزن قابل توجهی دارد و در کنار آن ما رفتارهایی مثل هجوم به برخی بازارها از جمله بازار ارز و طلا را از سوی جامعه شاهد بودیم که در این شرایط تاثیرگذار بوده است یا گرانی یک کالا روی کالای دیگر تاثیر گذاشته، در این شرایط حاکمیت باید تدبیری کند و طرح و اندیشه ای برای برون رفت از این شرایط داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نهادهای حاکمیتی در شرایط فعلی اقتصادی اثرگذارند

همه نهادهای حاکمیتی در شرایط فعلی اقتصادی اثرگذارند