مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1397 ساعت 04:002018-07-13ورزشي

رنجبر: بعد از پارالمپیک ریو از ورزش حرفه ای خداحافظی کردم


دارنده مدال برنز ریکرو انفرادی بازی های پارالمپیک 2016 ریو گفت: بعد از ریو سعی کردم با تغییر رشته از ریکرو به کامپوند از تیم ملی تیروکمان معلولان خداحافظی کنم.

- ابراهیم رنجبر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال 78 که عضو تیم ملی تیروکمان معلولان بودم تا 2017، در این مدت موفق به کسب افتخارات زیادی در مسابقات جهانی و وردکاپ ها شدم که مهم ترین آنها می توان به مدال نقره انفرادی بازیهای پاراآسیایی گوانجو ، مدال طلای اپنچئون و همچنین برنز انفرادی پارالمپیک ریو و نقره تیمی ریکرو اشاره کرد.

وی گفت: بعداز بازی های پارالمپیک ریو با تغییر رشته از ریکرو به کامپوند سعی کردم از ورزش حرفه ای خود را دور کنم و کم کم از تیم ملی خداحافظی کنم.

زیرا دوست داشتم بیشتر به زندگی و تحصیل بپردازم و از حاشیه ها خود را دور کنم.

رنجبر در پاسخ به این پرسش که آیا دیگر قصد برگشت به تیم ملی را ندارید، افزود: در حال حاضر در رشته کامپوند نیز تمرینات خود را به طور نیمه حرفه ای دنبال می کنم و سعی دارم بیشتر وقت خود را صرف تحصیل کنم و به زندگی ام سرو سامان بدهم.

دارنده مدال برنز ریکرو انفرادی بازیهای پارالمپیک ریو خاطرنشان کرد: طی سالهایی که عضو تیم ملی تیروکمان افراد سالم و معلول بودم، فشارها و استرس های زیادی تحمل کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجبر: بعد از پارالمپیک ریو از ورزش حرفه ای خداحافظی کردم

رنجبر: بعد از پارالمپیک ریو از ورزش حرفه ای خداحافظی کردم