مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 18:562018-07-12سياسي

معاون قضایی دادستان کل کشور خبر داد تشکیل بانک اطلاعاتی قاچاقچیان مواد مخدر


معاون قضایی دادستان کل کشور در امور مبارزه با مواد مخدر گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی ویژه قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و مرحله اجرایی آن آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید عمرانی در پایان سفر سه روزه به استان کرمان اظهار داشت: 60 درصد از مواد مخدری که از طریق کشورهای تولید کننده وارد کشور می شود از پهنای جغرافیایی استان کرمان عبور می کند و این امر کار مبارزه با مواد مخدر را سخت تر کرده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه باید اعلام کرد استان کرمان در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور برتر است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر توجه ویژه ای به امر مبارزه با مواد مخدر داشته اند و نباید به آنچه که در شرایط فعلی است بسنده کنیم و با کار جهادی و انجام طرح های تحولی به سمت رسیدن به نقطه ایده آل حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع پولشویی و ضربه به بنیان های مالی و اقتصادی باندهای کلان مواد مخدر در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: یکی از ابزار مهم دنیا برای کنترل و به طور کلی جرائم و به ویژه جرائم موادمخدر و سازمان یافته، بحث پولشویی است.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید در قانون پولشویی ضمن توجه به نیازهای دستگاه های مبارزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قضایی دادستان کل کشور خبر داد تشکیل بانک اطلاعاتی قاچاقچیان مواد مخدر

معاون قضایی دادستان کل کشور خبر داد تشکیل بانک اطلاعاتی قاچاقچیان مواد مخدر