مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 17:462018-07-12اقتصادي

تولید 70 درصد واکسن طیور در داخل کشور/ تحریم ها مشکلی در تأمین واکسن ایجاد نمی کند


بیش از 70 درصد واکسن طیور توسط نخبگان داخل کشور به تولید می رسد و افزایش تحریم های ظالمانه علیه کشور ما مشکلی در تأمین واکسن موردنیاز ایجاد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، علیرضا رفیعی پور عصر امروز در نشستی با جمعی از فعالان حوزه دامی و طیور که در محل سالن جلسات شبکه دامپزشکی سبزوار برگزار شد؛ گفت: در راستای برون رفت مشکلات بخش خصوصی، تولیدکنندگان و دامداران دستور صادر شده که درب همه اتاق های مدیران سازمان دامپزشکی باز باشد و برای بخش خصوصی نباید سؤال های بی جواب وجود داشته باشد.

رییس سازمان دامپزشکی بابیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه مراجعه کنندگان به دلیل افزایش تحریم ها گرانی واکسن و داروهای موردنیاز دام و طیور است؛ افزود: در حوزه دامپزشکی همه نهاده های خوراکی، دامی، طیور، آبزیان و دارویی از معافیت های دولتی بهره مند هستند.

وی افزود: بخشی زیادی از مایه کوبی و واکسن به صورت رایگان برای دامداران انجام می شود و برخی دیگر از واکسن ها باقیمت مناسبی به دامداران تحویل داده می شود.

رفیعی پور با اشاره به تغییرات ارزی طی چند هفته اخیر در کشور؛ ادامه داد: برخی در داخل کشور از تغییرات ارزی و افزایش قیمت دلار برای عرضه قیمت واقعی محصولات سوءاستفاده کردند و دستگاه هایی مانند تعزیرات حکومتی باید با متخلفین برخورد ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 70 درصد واکسن طیور در داخل کشور/ تحریم ها مشکلی در تأمین واکسن ایجاد نمی کند

تولید 70 درصد واکسن طیور در داخل کشور/ تحریم ها مشکلی در تأمین واکسن ایجاد نمی کند