مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 16:302018-07-12سياسي

مدیریت آب سد «یامچی» برای تأمین آب شرب و کشاورزی


وزیر نیرو در سفر به استان اردبیل از تصفیه خانه فاضلاب نیر هم چنین سد یامچی و پروژه های آبرسانی اردبیل بازدید کرد.

- بازدید وزیر نیرو از تصفیه خانه آب و فاضلاب نیر و اردبیل عنوان شد مدیریت آب سد یامچی برای تأمین آب شرب و کشاورزی وزیر نیرو در سفر به استان اردبیل از تصفیه خانه فاضلاب نیر هم چنین سد یامچی و پروژه های آبرسانی اردبیل بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید که استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس و فرمانداران شهرستان های نیر و اردبیل حضور داشتند وزیر نیرو از بخش های مختلف تصفیه خانه فاضلاب نیر هم چنین اجرای طرح های توسعه ای تصفیه خانه آب اردبیل واقع در سد یامچی بازدید و در جریان روند اجرایی این پروژه ها قرار گرفت.

در این بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل اظهار کرد: میزان بارش در استان اردبیل به نسبت سال گذشته 12 درصد و نسبت به بلندمدت 1.

2 درصد رشد نشان می دهد.

اصغر سلیمان زاده به ظرفیت اولیه سد یامچی تا 20 میلیون مترمکعب اشاره و خاطرنشان کرد: ما این رقم را با توجه به برداشت آب شرب و کشاورزی به 27 میلیون مترمکعب رساندیم به طوری که هم اکنون 23 میلیون مترمکعب آب در مخزن سد یامچی وجود دارد.

وی افزود: متأسفانه آورد ما در این سد 16 میلیون مترمکعب نسبت به سال گذشته کمتر شده و ما با اولویت تأمین آب شرب سپس کشاورزی این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت آب سد «یامچی» برای تأمین آب شرب و کشاورزی

مدیریت آب سد «یامچی» برای تأمین آب شرب و کشاورزی