مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 تیر 1397 ساعت 15:202018-07-12فرهنگي

پایان یک جشنواره فرهنگی-هنری با موضوع «ام اس»


سومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری با موضوع بیماری ام اس با رونمایی از کلیپ «یادگار سرو» در تالار ایوان شمس به پایان رسید.

- سومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری با موضوع بیماری ام اس با رونمایی از کلیپ یادگار سرو در تالار ایوان شمس به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه که شب گذشته 20 تیرماه و به همت انجمن ام اس ایران برگزار شد، پس از صحبت های سیدجواد یحیوی(مجری مراسم) درباره ماهیت جشنواره و پخش ویدیویی درباره مشکلات مبتلایان به ام اس، محمدعلی صحراییان- نایب رییس هیئت مدیره انجمن ام اس-، محمد هادی ایازی- معاون اجتماعی وزیر بهداشت، حسین کاکاوند- مدیراجرایی برنامه های روزجهانی ام اس و تهیه کننده کلیپ یادگارسرو- درباره هدف از برگزاری این جشنواره و تاثیر آن بر جامعه صحبت کردند.

حسین کاکاوند- تهیه کننده این اثر- با اشاره به این که تصویر مخاطب عام از بیمار مبتلا به ام اس، زهرا سادات فیلم طلا و مس است گفت: مبتلایان به ام اس بسیاری در جامعه داریم که زندگی و ظاهری کاملا عادی مثل باقی مردم دارند، موضوع مهم این است که باید از این بیماران حمایت کنیم تا بیماری شان کنترل شود و به مراحل خطرناک نرسد.

او ادامه داد: با ساخت این کلیپ می خواستیم تصویر غلط مخاطبان را درباره بیماری ام اس از بین ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان یک جشنواره فرهنگی-هنری با موضوع «ام اس»

پایان یک جشنواره فرهنگی-هنری با موضوع «ام اس»